Thursday, November 25, 2010

Survey utk Cikgu Shida

Memandangkan sejak dua hari sibuk kecoh pasal hal Cikgu Shida ni, aku punya post kt blog pun byk psl Cikgu Shida. hehehe..Aku tgk ramai jgk yg sudi lawat blog aku ni. Korang lawat bg lah komen sket kan.

Vote for me!!!

Oleh kerana fenomena Cikgu Shida ni begitu hangat aku ada buat lah sket survey berkaitan beliau. Aku ingat nk on survey ni bermula hari ni hinggalah 2 Disember 2010. Kira 1 week lah ye.  Surveynya adalah " Wajarkah Cikgu Shida melakukan aksi sedemikian?" dan jawapannya cukup mudah, ringkas dan padat. Apa yg korang perlu wat adalah klik je mn jawapan yg korang suka.

Maybe next week aku akan kuarkan result survey tu..Kt mana survey tu???tu tgk belah kanan anda. Undian anda adalah rahsia!


Menarik disini: 

4 comments:

Cikgu Dahlia said...

semakin kita suka dia, semakin melampau gaya dia..
meluat lak rasa...kenapalah seorang perempuan bertudung litup jadi sebegitu rupa.. ke dia ada personal problem..huhuh

Jumlah Pendapatan dari Nuffnang

Unknown said...

Anastasyea rasa .. gaya Cikgu Shida dah terover .. kalau nak kreatif pun. Biar la bersesuaian dengan budaya kita =)

kak long said...

kaklong pun dah terbaca dlm salah satu blog..lupa la pulak blobblob mana...dpt tau dia ni ada tekanan mental...
waullahualam...!

Mr Topup said...

xtaw na ckpew tgk vid..saket ati ade..hek

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates