Wednesday, November 24, 2010

Cikgu Shida Fan Page FB bakal 10,000 fan

Fuh meletup lah Cikgu Shida ni, smlm br je aku tulis pasal dia dgn jumlah peminat yang like dia dlm anggaran 6,000 lebih, arini dah naik jd 9000 lebih dan bakal cecah 10,000 yang like. Dasyat lah lu Cikgu Shida..ilmu apa cikgu pakai ni..Grammar ka? English ilmu ka?

Image google: Antara wajah-wajah beliau
 Dgn ke-kreatifan beliau yang membuang miming mukanya telah menjadi satu fenomena dlm dunia seni tanah air kita.hehehe..actually dua Youtube and facebook. Aku rs ke-famosan beliau ni leh mengalahkan fan page fb artis kt tanah air kita ni. Tkpe kita tunggu dan lihat.


Pastu aku tgk page yg anti-Cikgu Shida pun bertambah juga dr semalam 25 yang tak suka menjadi 100 lebih pada arini..So aku nampak kat sini ramai yang suka lah kot drpd yang tak suka. Maybe niat dia nk menghiburkan org sambil tunjuk bakat yang terpendam selama ni. Selalu budak-budak sekolah dia je yg tengok, skrg dia nak bagi 1 dunia plak tgk.


Ala agk-agk tension korang layan je lah video dia ni..leh gk menghiburkan hati yang duka ke, sepi ke..tul tak. Aku bukanlah sokong 100% apa yg dia wat tp aku layan jelah and tggu kemunculan video miming terbaru daripada beliau. 


Rock raket badminton beb!
Klu search kt google ke dah bersempah dah bite pasal dia..hangat ke hangit tu. Ada yang puji ada yang kutuk pun ada. Bagi aku tu normal lah, ada yg suka dan ada yg meluat.  





0 comments:

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates