Thursday, March 3, 2011

Boroi sebab Kepuasan Seks !

Benarkah lelaki bila boroi dianggap seksi? Normal ke kalau lelaki yang telah berkahwin perutnya akan naik beberapa cm daripada asal? Biasanya orang cakap kalau perut naik itu tandanya bahagia.ahahaha..boleh pakai ke teori macam tu?

Kalau isteri 'boroi' bila lepas kawin tu normal sebab lepas 9 bulan ada hasilnya. Tapi kalau lelaki boroi memang tak nampak hasil punya.


Mana tidak boroinya, biasa kalau lelaki bujang lebih aktif tetapi bagi mereka yang dah berkeluarga mereka banyak menghabiskan masa bersama keluarga. Kalau bujang selalu kuar jalan lah, pegi gym lah, pegi joging lah tapi kalau dah berkahwin biasanya kita duk dirumah. Kalau keluar pun pasti akan bersama keluarga. 


Ada teori mengatakan antara punca boroi adalah kerana kepuasan seks. Mana tidaknya, lelaki berkahwin tidak aktif di luar untuk mengeluarkan peluh sebaliknya hanya mengeluarkan peluh jika mengadakan seks sahaja. betul ke? ahahaha..aku pun tak tau lah teori ni betul atau tidak. So lemak makanan akan banyak terkumpul di perut.

Hasilnya? Tahun demi tahun ukuran lilit pinggang si suami akan bertambah akibat cara hidup yang tidak sihat. Al-maklumlah duk kat umah isteri masak sedap-sedap pastu bersenam plak hanya dengan isteri mahunya tak buncit.hehehe.

So meh lah para suami kita menjaga penampilan kita. Aku tengok perut aku pun sekarang dan pakai tali pinggang bawah perut, selalu pakai tali pinggang sama paras ngan pinggang.hehehehe

5 comments:

Nurul Syuhada said...

cakap pasal diri sendiri ke ni?hehehhee

kmvsblogger said...

Bukan..tp lebih kepada umum.hehehe

Nur Misnan said...

memang benar.. kalau nak tahu
lelaki tuh still bujang teruna
tengok perut jer... yeahhhh.... hu3

Miecyber said...

Boroi & botak itu seksi...

RAM & ROM

ROROI said...

kalo remaja yang boroi camaner lak? hahaha

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates