Wednesday, February 2, 2011

Contest Kami Pose Comey...Comey ke?


Untuk pertama kali aku join contest anjuran limelog.blogspot. So kalau ada sape-sape nak join amat lah di alu-alukan. Meh tgk syarat-syaratnya dulu sebelum tgk hadiahnya.

Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut:

1~Kita perlu menjadi follower beliau..tapi beliau tidak memaksa jika taknak follower..Dah orang taknak follow kan tkkan dia nak paksa kan..tapi aku sarankan follow lah leh tau apa dia update.

2~Kita kena lah taip 1 entri mengenai contest ni..dan jangan lupa ambik banner di atas dan letakkan didalam entry tersebut..sidebar kan contest ni di blog anda..dan link kan ke blog owner contest.

3~korang mesti menghantar gambar kepunyaan korang sendiri..gambar tersebut mestilah ada ANDA bersama MEMBER-MEMBER ANDA...pose anda bebas..gambar famili pun boleh

4~korang mestilah membuat ayat yang paling simple tentang "kenapa anda join contest ni..
Kenapa aku join contest ini? Hal ini adalah disebabkan Contest Review Blog Aku tak laku..so aku join contest org. hehehe.

 Dengan ini aku ku pertaruhkan gambar bersama officemate aku ni utk contest ini.Saksikan..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Amcm ok tak? Ok lah tu kan..Ingat senang ke nak buat mcm ni. Bukan selalu beb leh tangkap gambar cmni.Hadiah apa eh?? Yang terbaik beb iaitu handset Apple iphone. apa lagi moh lah join. 


Kat sini aku pun tag lah geng-geng blogger iaitu luvayoie,suhaisme, Bella, fahmiownstuff. Copat-copat tarikh tutupnya adalah 25 February 2011.


p/s : Nak duit RM1 setiap jemputan meh tgk sini.

3 comments:

H.A.N.I.S said...

hehehe! gud luck k~

Ayesha Hadijah said...

gud luck :)

amny said...

sory lambat view...

thnx joinn..(^^)

best of luck k..;DD

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates