Thursday, December 9, 2010

Peraduan Review Blog aku

Alkisahnya Blog aku ni lahir pada 15/10/10 dan diberi nama kmvsblogger..knp nama tu? biarlah rahsia. klu nak tau kena semak entri aku mula-mula. Entah apa-apa yg aku tuliskan.Almaklumlah br lagi dunia blogger ni.

Walaupun tak sapai 3 bulan lagi dlm dunia ni, apa yg aku perasan traffik mmg kurang..pastu follower bertambah tp reader ttp kurang.hehehe..Tp mekasih lah pd yg sudi BW kt blog aku. ada gk yg sudi menjengah kt sini. traffik kurang aku tau sbb aku msh baru. kt Malaysia ni pun ada bp juta blog yg aku tak explore lagi & kn byk study.

Aku nk perbaiki blog aku..content aku..dan nk nk cuba jd blog yang mampu menyediakan maklumat yg berguna kpd org lain. Itu matlamat aku. So aku tknak lah syok sendiri, so aku wat lah Peraduan Review Blog Aku..

so aku perlukan pertolongan korang yg mmg dah power dan boleh dianggap sifu lah dlm dunia blogger ni. Korang komen lah apa yg patut tp pastikan bernas kerana hadiah menarik menanti kepada yang blogger yg memberikan idea yg bernas utk aku improvekan blog aku ni. 
SYARAT-SYARAT Peraduan aku ni berbunyi :-
 * Komen/ review korang hendaklah melebihi 10 patah perkataan.
 * Komen Bernas+Terbanyak+Terbaik – (banyak tetapi ‘kosong’ tak aku tak kira ye…).
 * Korang mestilah wat satu POST BLOG berkaitan peraduan aku ni di blog anda dan jangan lupa masukkan sekali link ke post ini.
* nak komen PEDAS boleh tp kenalah bernas.
* Klik ‘Like’ di bahagian bawah post ni..klu nak 'like' post len lagi bgs.
* Pemenang akan dikira berdasarkan jumlah komen dan mutu komen bermula dari 9 Disember hingga 9 Januari 2011 30 April 2011. Seminggu lepas tu akan ku umumkan pemenang.
* Syarat akan ditambah dari masa ke semasa jika aku rs perlu.

HADIAHnya pula adalah:-
Komen Terbaik = Voucher KFC/Pizza/MCD bernilai RM20.
Komen Kedua Terbaik = Voucher KFC/Pizza/MCD bernilai RM10.


Komen Ketiga Terbaik = Top up RM5 utk mana-mana talian.
5 sagu hati aku bagi keychain ada tulis "Penang". Ok ke? leh lah ye.

Contoh KOMEN/REVIEW anda:-

rsnya lah kmvsblogger perlu tukar layout br..cr yg cantik. (taknak cmni)
rsnya lah kmvsblogger perlu tukar layout br..cr yg cantik, cb pergi dkt www.xxxxx.com..(ala-ala cmni ok)

Amcm sng je kan..korang kn powerkan..Tunjuk ajr ku sifu..hehehe. Smg komen dan review korang berkaiatan kmvsblogger boleh dimaanfaatkan agr aku leh improve kmvblogger utk ms yg akan dtg.TQ.
Klik BANNER ni kalau nak tahu apa yang menarik dgn Heartbeat.my 

39 comments:

Unknown said...

amboi...hehehe...

mie said...

wow!!
manarik ni, akan dicuba jika ada masa..

Anonymous said...

nice contest :D

nazirulhazwan~ said...

nice ni. pomot kat jejaka terhangat, die mmg suke review2 ni.hehe

hamzah ian said...

contest contest

Mimie said...

kalau komen begini ok x?
rasa-rasanya kmvsblogger perlu carik awek gemok di sini : http://rhythmoflollytummy.blogspot.com/

lavender harum wangi said...

wow. contest yg bagus.. tp aku pn bru je bt bl0g weh,, lg muda dr blog ko nih.. xsmpai pn sbuln.. aku tlg promot jela ek? :D

ILA HonEyBuNNy said...

salam ziarah...

Bibirtebal said...

anak raja datang meminang..
"saya dah boleh menang contest nie?"
hehehe jgn ambil hati juz kidding (:

KNS said...

menarik....
mlgnye..kte pon org baru dlm dunia blog ne.
maka x masuk dlm list sifu @ power T.T
uuuuuu

gnesop said...

nice kontest.. :)
tp masih byk list utk review.. x sempat nak join kot.. huhuhu

tomatokering said...

mcm ok jugak nih..t ade mase ceq wat noh ;)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

jangan risau, insyaallah aku join
http;//wanwidget.com

Primadona lofa said...

dop penang ka weh :]] orited-2.

yahaya said...

selamat maju jaya...jom pakat joint contest kawan kita

Anisayu said...

Menarik banget nich,,,

yanamib said...

whewww hadiah makanan..gud luck! ^_^

Ujang9897 said...

wow...menarik nie..

LadyM said...

hello friend, good morning, have a nice day :)

theflow said...

fuiyyohh!date besday aku tu..pikir jap

jUliANa^sAlLeh said...

allops2 jugaks..hehehe :)

Unknown said...

Ada ke yg sudi join???Klu takde lah aku tutup je lah contest ni??

Ain Zulaikha said...

kmvs, ada tu org sudi join.. tggu je... sy buat kontest mcm tak de org join, tgk esok ada 5 org hantar entry.. dont give up.. banyakkan promote ye :)

AM said...

wah! ade contest lah. insyallah, nanti arol join. :)

kekunang said...

selaku org yg kurg follower...sebnonye ko kna rajin blogwalking...and active di blog2 org len...kalo tak...mmg rakan2 terdekat je r yg akan baca blog ko...

Unknown said...

Atok datang...jago-jago...hihi

http://anaknegori.blogspot.com/2010/12/peraduan-review-blog-aku.html

Kalau ado kurang, bagitahu atok yo
^_^

abgteror said...

singgah petang disini untuk menceriakan hari anda....hehe....cam iklan melayu la plak....

tigrismalaya said...

hmm..
act sya start berblogging 2008..start suka2 jer cam tulis diari..tukang baca pon member2 terdekat sajer..column follower masa tu pon tak de..
2009-2010 tenggelam timbul, cuma start bulan nie nak start aktif balik..
Apa yang sya nampak kalo kita tak rajin BW/komen blog org mmg blog kita layu, yang mana sya dulu tak praktikkan..skrg sya suka BW ke blog member2 supaya menambah ramai kenalan..

tigrismalaya said...

btw sya mmg suka giler template nie...banyak kali dah cuba tapi sya xreti sebab formatnyer xml..tahniah yer

Nina said...

Tapi kan , Tarikh tamat & tarkih keputusan contest ni bila ?

Blog Eazy Izzuddin said...

interesting...
ooo
baru lagi
hehe

blog-tips-kurus said...

good effort! berusaha!!

kmvsblogger said...

CONTEST ini telah pun ditutupkan..TQ

Unknown said...

contest ini dilanjutkan sehingga 30 April 2011 bermula pada hari ini...

touya said...

"Pemenang akan dikira berdasarkan jumlah komen dan mutu komen bermula dari 9 Disember hingga 30 April 2010. "

Erkkkk 2010 ?

Miss Yaty said...

bagi miss yaty masa ye..nak pikir idea bernas dulu... :)

Da SimpLesT oF maL said...

ooopppsss...anda telah di tag...click sini yer.. http://simpleaqmal.blogspot.com/2011/02/give-thanks-to-allah.html

elydamozamus said...

nice contest...
ade mase mia join...=D

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates