Sunday, December 19, 2010

Ia cukup berbeza

 
Sape ada anak atau adik kecil yg cukup aktif? Kerap kali selsema? Suka sangat minum air kosong? Kalau ye teruskan membaca, kalau masih bujang sila baca juga untuk informasi korang atau boleh kongsikan bersama keluarga korang atau sahabat yang dah berkeluarga.

Aku nak kongsi info berkaitan Nutrilite Active 8 Beverage Crystals yang merupakan barangan keluaran Amway berperisa Tangerine/ Orange. Mesti korang tanya bagus sangat ke minuman ni? Bagi aku ya dan sebab itu aku nak sarankan untuk korang. Aku dah gunakan untuk anak aku dan sebelum ni sebab dia memang kerap selesema & demam tambahan plak dia memang aku hantar kat nursery dan itu salah satu punca dia kerap sakit. Pastu sepupu wife aku ada cadangkan untuk cuba bg minum Nutrilite Active 8 Beverage.


Alhamdulillah dalam masa 2 bulan ni aku dapat tengok perubahan dia, sekarang aku tgk selesema dia dah takde utk 2 bulan ni kalau tak tiap-tiap bulan kena ke klinik je. Tambahan pulak anak aku ni memang suka minum air kosong yang takde vitamin langsung tp sekarang aku dah campurkan Active 8 Beverage Crystals.


Nutrilite Active 8 Beverage ni mengandungi vitamin C & vitamin B membantu untuk mengekalkan dan melindungi tisu badan dan menukarkan makanan menjadi tenaga. So minuman ni sangat sesuai diminum bagi mereka yang sangat aktif.


Mahal ke? Bagi aku berbaloi-baloi. Harganya adalah kurang daripada RM40 dan mempunyai 4 paket di dalamnya. Kalau ada sape-sape nak cuba boleh dapatkan di kedai amway ang terdekat. Tapi nak beli kena ada No. Ahli tau. Takde no ahli? Mintak daripada mereka yang dah daftar takpun korang pergi daftar sendiri. Nak guna No ahli aku pun apa salahnya. Kalau nak register jadi ahli jangan malu-malu nak contact aku. Nak order dari aku pun boleh. Dapat juga aku point dan duit akhir tahun kang. Duit terkumpul.hehehe.
Menarik di heartbeat.my


Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates