Thursday, December 16, 2010

Pengguna facebook paling tua di dunia


Betul-betul celik IT nenek bernama Lillian Lowe yang berusia 103 yang berasal Wales, Britain apabila dia dilaporkan oleh akhbar di sana sebagai pengguna facebook paling tua di dunia.
Nenek Lowe membuka akaun fb berkenaan untuk utk berhubung dengan 7 cucu dan 13 cicitnya. 
Lowe bersm I-Pod milik cucunya-Sumber kosmo

Menurut cucunya bernama Steve, daya ingatan neneknya sangat baik dan dia suka mengambil tahu keadaan cucu dan cicitnya. Walaupun jauh dimana tp dekat di fb.hehehe.

Kalau sebelum ni pengguna Facebook tertua adalah Ivy Bean tetapi beliau telah meninggal dunia semasa tidur pada usia 104 tahun, Julai lepas. Mgkn tetido lepas main facebook kot.
Aku ingat kena ajar jugak atuk dan nenek aku guna fb. Leh gk tgk perkembangan dan activitiy cicitnya. Tp biasanya kt Malaysia ni, kalau dah berumur mls dah mengadap komputer, buat sakit mata je..pastu tak tau butang ni utk apa..ni tekan utk apa kt laptop.hehehe. Tp klu ajar InsyaAllah leh je aku rs.

4 comments:

Anonymous said...

Hebat ah nenek ni.heheehe..aku klu dah tua jd nyayuk lah kot

Anonymous said...

Cool gila nenek ni..

p/s : Malaysia Online Radio Station

Unknown said...

Terbaik dari ladang Britain

Mohamad Fahmi said...

jom baca experience aku kat YU NAM..dah macam tempat guris dan menang..

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates