Thursday, December 2, 2010

Adult Costumes Rental

Sempena hujung tahun ni, aku tau mesti byk company akan buat Annual Dinner punya, so kebanyakan theme utk Dinner ni mesti pelik-pelik dan menarik punya punya.Ada yg Superhero lah..Japanese lah, Hantu lah, seram lah dan mc-mcm lagi lah. Company tmpt wife aku keje pun ada wat Annual Dinner and theme adalah Fantasy tak silap aku. So sibuklah wife and member-member dia ni mencari kedai costumes utk disewa. 

So pada sape-sape yg duk kt area KL yg sdg mencari atau akan mencari Costumes utk Annual Dinner yg akan berlangsung thn ni, ujung tahun dpn ke atau bila-bila ke aku cadangkan korang g Century Fiesta. Kedai ni terletak kt area Desa Sri Hartamas. Ptg pas balik keje aku g lah ngan wife and anak aku. Penuh giler org time tu, jam kol 6.30 ptg.




Pakat memilih costumes

Katalog pelbagai jenis costumes utk pilihan
Kat sini pelbagai jenis costumes aku tgk ada, Superhero-Spiderman, Superman/woman dll, culture lah, puteri & putera lah, fantasy lah dgn harga yang agk berpatutan. korang g sendiri lah tgk kt Century Fiesta. So utk wife aku dia pilih costume Pricess Fiona karater dlm Cite Shrek. Tutup aurat. Itu penting.hehehe.

kt sini aku ada letak kan map. Century Fiesta terletak di Desa Sri Hartamas berhadapan dgn Bank RHB.


Atau nak tau lebih lanjut korang leh contact no phone ni atau tgk kt website diorg. Au promote website diaorg free je. 

Century Fiesta Sdn. Bhd
No.44-2, Jalan 24/70 A,
Desa Sri Hartamas,
50480 Kuala Lumpur.
+603 2300 2048
+6017 234 5266
+603 2300 2046

0 comments:

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates