Wednesday, November 17, 2010

Tikam kawan sbb babi hutan

Mcm-mcm hal btl sbb tak berpuas hati dengan pengagihan daging babi hutan dua beradik sanggup menikam rakan sapai mati. Itulah yang terjadi pada mangsa K. Perumal yang telah mati semasa perjalanan ke hospital akibat ditikam oleh seorang daripada mereka.

Diaorg ni panas hati lah kot psl g berburu sm-sm pastu dpt daging agihan plak sket je pastu g umah si mangsa tu tgk-tgk ada byk usus dekat dpn umah dia. Diorg dtg nk mintak penjelasan tp ntah cmner plak ditikam dengan pisau lipat oleh seorang drpd suspek tu.
Mangsa mati akibat ditikam
Kita nk sibuk korban diaorg dah korbankan rakan dia plak. Yg tak patutnya adalah tikam kawan sbb babi hutan. Itulah yang terjadi di kuarters Ladang Sungai Samak, Hutan Melintang, Teluk Intan.


1 comments:

sAyOobAeQ said...

pasal babi pun boleh mati.

ish2

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates