Tuesday, November 9, 2010

SEO..sape leh tunjuk ajar??


SEO..SEO..apa tu SEO??Semua org duk berckp mengenai SEO.Aku bukan tau pun pasal SEO ni. Klu search kt Google SEO ni bermaksud " the process of improving the visibility of a web site or a web page in search engines via the "natural" or un-paid ("organic" or "algorithmic") atau dlm kata len klu search je blog kita yg list paling ats time shown result tu.

Aku ada gk study2 menda ni, tgk org tunjuk dia punya UV tinggi giler..teringin gk nk cmtu..ada searh kt internet, kt blog2 rakan-rakan yg len..mampus aku nk faham cr nk wat menda ni. Aku menda2 cmni ssh sket nk faham. Mgkn ada yg leh tunjuk ajar x cara nk wat SEO ni..kata sharing is caring. 

So sape yg ada ilmu tu leh lah tunjuk ajr pada member2 yg baru n tak tahu cm aku ni..ikhlas and sejujurnya ckp blur ngan menda ni. Mgkn ada sape2 yg tahu mana-mana blog yg ajar step by step nk wat SEO ni leh lah bgtau ye. Jasa anda akan dikenang selamanya..

Teringin gk cm blogger2 len yg power2 tu..yelah xkan nk harap wat blogwalking je..letih jari jemari den menekan keyboard menaip ni..hi..singgah ptg..singgah pagi..hello..tu lah ayat2 yg biasa aku gunakan. Blogger len pun besa guna ayat tu gk kan.hehehe. 

Sape eh yg leh tnjk ajar? xpun share kt aku and member2 yg len cr nk wat SEO ni..ajr sket pun ok lah kot.besar pahala tu.hehehe

11 comments:

ghost said...

aku pon taktahu..cuba tanya Matahaw atau bro yahya.

Yiedpozi said...

Yied pun baru je nak belajar pasal SEO.

Unknown said...

ha tunjur lah ajr yiedpozi

Kenzo@MrConteng said...

mungkin ada disini sebab pernah terbaca tapi tak ingat yang mana satu~

http://apyzs.blogspot.com/
http://www.cikgudahlia.com/

eZad niMo said...

huhu~ sy tak tahu~ T_T

pN.rOs said...

saya pon new bie tapi setahu saya seo juga ada kaitan denga page ranking.. so try check kat cni
http://mrsaqur.blogspot.com/2010/10/alexa-traffic-rank-dalam-malaysia.html

kita dapat tau page kita ada kat mana... sekiranya blog kita mesra seo so rangking juga biasanya tinggi

Ken Wooi said...

saya pun tak berapa faham SEO :)

dyah16 ! said...

xpham pun ape tu SEO. wee~

yayanlalah said...

maap tak tau jugak!

Unknown said...

nk ceo jer
seo xnak
hehee

cikpuanhady said...

cube pi kat belog ariffshah..

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates