Monday, November 8, 2010

Monday Blues

Monday Blues???!!!Huhuhu..Klu sebut je hari Isnin mcm-mcm lah kuar dr kotak pikiran korang kan. Nk tau antaranya adalah
Klu Isnin je mesti kita :

- Liat bgn awl pagi
- Liat nk g keje
- Lewat sapai keje
- Blurrrr..sapai kol 10 pagi..pastu br okey kot..klu x ok sambung sapai balik perasaan blurr tu..
- Mesti selalu ckp cepatnya dah ari Isnin
- Lambatnya nk ari Jumaat atau cuti lagi
- Rasa nk blk cepat je 

Adakah menda ni normal bg semua org atau bg aku je??!!

4 comments:

LyNn HaMzAh said...

hehehehehe...normal la tu...monday blues...

umi.... said...

boleh x edit no.328 dengan "berbaloi di terengganu kita" ?...silap taip la pula...tqvm...menarik juga blog ini siap ada list blog lain...

Qa said...

jalan..jalan juga..jangan lupa klik nuff ek..tq..hehe..:)

pN.rOs said...

hahaha
pelik ka?
say pon rasa gitu...
ari isnin memang bermasalah untuk saya
slalu jer terlambat bangun, dan terlambat pegi keja, terlambat pickup, sumer jd terlambat kecuali balik heheh

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates