Wednesday, November 10, 2010

Anak kapak ibu


gambar sumber Kosmo Online

Anak kapak ibu?? fuhh ni aku x tau nk ckp kategori apa ni..giler ke..sewel ke..derhaka ke..atau pun semua yg sewaktu dgn nya. Ini lah yg terjadi dekat Pekan, Pahang bila seorang lelaki berumur 23 thn menetak kepala ibunya menggunakan kapak sehingga maut di Felda Chini Timur 1 kelmarin. 

Dia bg alasan kerana ibunya itu jelmaan saka. Bile Polis menyoal siasat suspek mengatakan yg dia mendapat bisikan kononnya ibunya tu sebenarnya dah mati dan yang hidup sekarang jasad dikuasai saka yang menyerupai ibunya. So sbb tu dia ambik tindakan untuk membunuh saka tu. Menurut beliau lagi dia tau ciri-ciri makhluk halus hasil pembacaan beliau mengenai cara menentang makhluk halus yg dibaca daripada beberapa buah buku. 

Adik suspek sendiri yg mengatakan bahawa abgnya itu seorang berperwatakan pendiam tetapi berubah setelah membaca buku tersebut..Hai mcm-mcm kan..mungkin ni adalah hasutan daripada syaitan.

Korang bayangkan dia guna kapak tetak kepala sapai keluar separuh otak..Org biasa guna kapak belah kayu ke..potong tulang lembu ke..kambing ke..ni buat tetak ibu. Semoga roh mangsa ditempatkan dikalangan orang yg beriman. Al-fatihah.

13 comments:

iQaChumel said...

astaghfirullah al azim.
tak tau nak kata dengan zaman skng.
zalim.anak dah menguasai ibu bapa.
gila kejam buat mcm ni.lepas tu boleh
pula bagi alasan yg tak logik ke tidak.
nauzubillah

ahmad jo said...

Nilai2 kemanusiaan makin berkurang 0 tiada lgsung.. gitulah jdinya.. takziah pd keluarga tersebut,,,,

shada wentz said...

sedih tgk masyarakat sekarang.
semoga hati kita sentiasa dipelihara :)

si biskut said...

ramai owank kita mengalami masalah mental dan kemurungan...psikopat!

Rafina Mimi Zairul Murni said...

dunia dah akhir zaman........

chocolate.aholic said...

kire buku yang dia bc tu mampu mmpngaruhi akal fkiran dia kew..hebat btl buku tuh..atau sbnrnye dia y gile? erk...

relevan said...

Ini lah akibat menuntut salah ilmu..

[^^Daus^^] said...

bodoh btul! kejam nak mati

Bayu Kenangan said...

bila iman hilang di dada....

ambooyats said...

psycho betul,ntah2 ade schizo kut

Anne said...

tak habis fikir apa punca dan bagaimana sebenarnya boleh berlaku.. ??

zacky ~786~ said...

manusia akhir zmn..~
nie la akibat nye klw nk sgt bljar ilmu hitam.

Tilam said...

ni maksudnya dia di bawah sedar..gila kot

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates