Wednesday, November 24, 2010

No plate MCA dibuka utk jualan

Bermula hari ini, 24 November, kepada sesiapa yang berminat utk mendapatkan no plate kenderaan Negeri Melaka iaitu MCA 1 hingga MCA 9999 boleh lah mendapatkan segera borang di pejabat JPJ di Melaka. 

No plate ni pernah menjadi isu kontroversi suatu ketika apabila hanya boleh dibeli oleh MCA..Ammma..appppaaaa..ni kan no plate pendaftaran negeri Melaka. So sesiapa pun boleh lah stat beli.

Tender untuk membeli no plate kereta ni dibuka dari pukul 8.00 bermula 24 November 2010 hingga 14 Disember 2010. So kpd sesiapa berminat dan banyak duit tu cepat-cepat lah bertindak. 

Aku teringin gk nk beli..klu beli lah aku nk ambik no MCA1 lah kot tkpun MCA 1411 hari lahir aku.hehehe..tp mana aku nk campak WST aku plak.hehehe..mcm byk je duit dlm poket..angan-angan leh lah. So sape-sape yg berminat cepat-cepat lah ke pejabat JPJ Melaka ok. 

Sanggupkah korang nk bid harga MAC1 utk RM100,000 lebih??? Tepuk dada g check poket.hehehe.


1 comments:

afraliza said...

boley beli kete lagi sejibik tu...

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates