Tuesday, November 2, 2010

Nenek 87 tahun jadi pengedar dadah

Korang mesti x percaya kan?! Nenek yg berumur 87 thn jd pengedar dadah. Believe it or not? Believe it. Kt dunia ni mcm-mcm leh berlaku kan. tul x? 

Ms rehat td aku pun usha2 lah KOSMO online,  so antara byk2 topik yg agk menarik aku nk share ngan bloggers semua ni. Dah tua pun wat keje jual dadah lagi ni, bukan jual kt tepi lorong k tp kt kediaman dia sendiri. hahaha. cm kedai runcit agknya. 

Yg jd terkantoinya adalah bila sorang polis ni meyamar jd customer n g beli, so dlm ms yg sm adalah CCTV dipasang. Hasil dr rakaman tu dia pun diberkas dan akan dipenjara selama 18 bulan sehingga umur beliau 90 thn. sempat ke x sempat dia kuar aku pun x taulah..

Mgkn dia ni xde anak kot pastu duit pencen pun xde tu jual dadah ni. tu aku x tau lah kan. so jgn lah kita terjebak dgn dadah ni. Skali je terjebak alamat nya korang pun tau kan..lu pikir lah sendiri!

8 comments:

saya_arief said...

katekan tidak pada dadah.

K.I.N.A said...

18 bulan je? kejapnye..nenek ni muke cm llki la..

Pahang Blogger said...

cukup lah tu..usia dia pun dah bp..lm2 duk penjara kang tulang je yg tggl.huhuhu

nadzirah aqilah said...

giler hebat nenek nie!

Bulan said...

adoi nek oit..
xda kerja len ka..
tanam sayur ka..
bela ayam ka...

izyan said...

kat malaysia ke ni?
hoh! wat malu rakan sebaya je

AngahSayang2314 said...

nenek2 isk..isk...

angah singgah sini 4llow uu jom tukar2 link

i am S!L4H.. said...

ha?nenek btol ke ape ni?kompius2
hahah

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates