Monday, October 18, 2010

Nasi lemak pun ada antu ker???

Korang byk kan klu menda korang suka cth mcm nasi kerabu ke, ayam percik ke, apa-apa je lah mknan yg korang paling suka. Dan bygkn klu korang x dpt mkn tu???Apa korang rs.. Cm aku leh dikatakan mmg Nasi Lemak punya Maniac. Fanatik giler..Klu x dpt tu tergingang-ingang di telinga dan mata ni.hehehe..





Nak dijdkan cite ari Ahad smlm, aku kuar umah turun di Tgkt 5 tmpt aku sewa tu utk mencari menda yg mampun melepas gian nafsu ku ini iaitu Nasi Lemak. Sapai je umah org tu, aku tnya nasi lemak ada x dik?? Psl ada adik manis kt situ, so aku panggil dia adik lah.hehehe.Dia ckp xde, dah abis. Aku tgk jam kt handphone, br kol 8.30 dah licin dah nasi lemak bungkus..huhuhuhu.

Memikirkan nafsu nasi lemak yg membuak-buak ni, aku trn gk kt bwh dan g jln kt simpang luar kt umah aku tu. Psl kt situ ada gerai. Sesampainya aku kt sn, skali lg aku dihampakan..hampehh btl. Abis lg. Apa psl time aku nk beli dah abis.. Apsl diorg semua bgn awl n g beli awl nasi lemak???? Akhirnya aku beli karipap je lah wat utk aku n wife aku mkn..

Picture ni aku copy kt Internet je, credit pd Owner dia ye..Cantik dan menyelerakan tu..
Tp ni dlm pikiran ni x dpt kulupakan nasi lemak...oooo..nasi lemak...mmg btl2 berhantu btl lah aku rs.Yelah menda yg kita suka kan. Klu leh mesti nk dptkan jgk..Nak2 nasi lemak tu berbalut dgn daun pisang..fulamak dia punya bau..

Terpaksa lah aku biarkan nafsu mkn nasi lemak tu sementara, sbb esok(arini) masih ada. Sbb hari ni aku telah memastikan nafsu nasi lemak ku tu dipuaskan..hehehe. Pagi td dah mkn dah pun nasi lemak kt tepi lorong kt ngan ofis aku...Nasi Lemak biasa + Begedil, cukup mempesonakn..Skali lg nafsu mkn ku dpt dipuaskn..
Ni nasi lemak yg aku mkn + begedil..pedas tp fuuhhh sapai menjilat sudu tu.

Nak diikutkan xleh mkn nasi lemak ari-ari sgt psl nasi lemak ni berlemak..nama pun lemak kan sbb guna santan. Tp cm aku mkn tghari aku x mkn psl klu mkn pg confirm perut rs full sapai ptg, klu mkn je tghari alamatnya mata aku perlukan rehat iaitu tidor xpun mengantuk giler lah jwbnya.

Pepatah org lah kan.. Selagi leh mkn kita mkn..nanti klu dah sakit lgsg xleh nk mkn.. Klu korang rs nk follow pepatah ni follow lah. Tp lebih baik kita berwaspada hendaknya. tul x...

0 comments:

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates