Saturday, October 23, 2010

monyet terlepas masuk Terowong SMART!!!



Monyet terlepas msk SMART???Biar btl..cmner leh terlepas msk aku pun pelik..Yg akak comey yg jg tol tu bg je msk...mesti korang pelik kan? aku pn pelik gk. Siap byr tol RM2 lg nk msk tu..

Motor yg masuk SMART tu mcm ni lah..
Sbnrnya ada brader bwk motor jual ais krim Mat Kool tu yg msk terowong SMART.Klu ikut2 kan..lori xleh msk..motor xleh msk apatah lg basikal...Serius aku tk tipu..aku sempat rakam gn handphone cap ayam aku bg korang tgk...tp kejap je lah psl aku ngah drive nk g ambik wife aku br blk dr team buiding.

Aku x tahu apa yg dia bg kt awek tol tu..bg aiskrim Mat Kool lah kot satu..Smmg nya tidak dibnrkn motosikal melalui SMART...Brader tu bukan shj membahayakn diri dia, bahkan org len termasuk aku sbb aku g rakam aksi dia..hehehehe..Sape suh aku rakam?Psl aku nk tnjk kt korang lah..klu x korang tkkn percy punya..Try tgk kt bwh ni..
 
Diingatkn skali lg, quality video tk lah sebagus mn..aku ambik pun senget, ngah drive pun..korang kena lah fhm k.

Aku nasihatkan pd mat-mat motor termasuk brader yg jual aiskrim jenis lain selain Mat Kool jgn sekali-kali masuk ke terowong SMART krn anda akan membahayakn nyawa org len, diri anda dan juga aiskrim anda jg..Ingatlah org yg tersyg dan Aiskrim anda dan korang pun jgn wat aksi rakaman cm aku bt tu..klu ikutkn bhy jg kan..hehehe..Peringatan dr kmvsblogger.


5 comments:

eZmALiZa said...

mat kool..!! mat kool!! kawan ku..mari kita ikot.........bla...bla..bla...

hahahaha.... :))))))))

ieda Qema said...

sayer suka monyet!!!

nurmisnan said...

salam...
huhuhuhu... ingat monyet mana ler yang
terlepas...

nak satu..

Zazachan said...

aiskrim n monyet xdpt dipisahkn..hehe

Annaz Mohd said...

monyet...??
bkn beruk mak yeh...??

ais potong satu.....

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates