Monday, October 18, 2010

Lelaki kahwin dua dalam tempoh 24 jam

Fuhhhhh..sape lelaki yg bertuah ni??hahaha..aku rs impian cmni mesti ramai kaum lelaki idam-idamkan klu diberi peluang dan calon ni. Klu aku confirm punya kn blk pinggan mangkuk kt muka xpun jdnya perang dunia ke 3 plak kang..Tp ni lah yg terjd pd seorang pemuda Pakistan berumur 23 tahun, Azhar Haidri. Dia berkahwin dgn gadis yg dicintai dan lepas tu dgn gadis yg ditunangkn ms dia kecik. Nmpknya masyarakat kt sn masih mengamalkan tradisi ni..Aku tak tau lah cmner 2 org isteri tu nanti..hehehe..mesti nanti memasak sama-sama. Yelah dah jadi madu kan. Madu itu kan manis..Tp biasanya bg kaum wanita madu itu tersangatlah pahit, yg kaum lelaki tu mesti lah kata Best dan bahagia.hehehe..



Ingat senang ke nk bermadu ni?? Byk pengorbanan tu..yg si suami kena lah adil dan saksama klu x ko jwb lah kt DI SANA nanti..Nak tau lagi pasal lelaki bertuah yg berkahwin 2 dlm ms 24 jam tu, rajin2 kan diri korang semak link ni ye..Lelaki kahwin dua dalam tempoh 24 jam.

Kt sini aku ambik kesempatan utk mengucapkn Selamat Pengantin Baru and Lama bt member2 aku ms kt SMKBG dl, ms kt UiTM Kelantan and Shah Alam.Kt bwh ni antr gmbr kenduri member-member yg aku attend.
Ni gmbr kawin member aku ms kt SMKBG, Rizal..dah ada baby yg comel skrg

Usin and Ita, Classmate kitaorg ms kt UiTM, cepat-cepat wat baby ye..

0 comments:

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates