Tuesday, October 26, 2010

Aku dan bantal bushuk





Nur Iman bersm bantal barunya

Bantal bushuk????!!!!!aku tau ramai yg ada bantal bushuk ni.hehehe..Apa yg best ngan bantal bushuk ni? Mesti pd sesiapa yg xde bantal bushuk ni x tau apa yg bestnya ngan bantal bernama bushuk ni..ataupun korang sbnrnya x pasan yg korang sbnrnya memiliki bantal bushuk.

Ni aku cite sket pengalaman ku sehingga darjah 5 brsm bantal bushuk..Bantal bushuk aku tu mmg best giler, empuk je klu letak kepala kt atsnya..ada bau yg mmg best giler yg mmbuatkan aku asyik.hehehe...pastu klu xde bantal ni aku confirm ssh nk tido..Tp skrg xde lah psl x lm pastu mak aku buang bantal tu psl terlalu harum sgt sapai xleh bt apa dah.

Apa yg korang  leh wat ngan bantal bushuk ni??Aku tau ramai yg lakukan apa yg aku wat ms kecik2 dl..antaranya dgn ada bantal buchuk tu kita boleh menjelajah ke serata dunia.Mcm mana plak tu?? Ha tu lah korang yg xde bantal bushuk mesti x tau..Klu korang tgk kt bantal tu atau buka sarung nya..korang akan dpt tgk tempat2 yg menarik yg pemilik tu dah melawat..ada byk peta negara..ada negara Perancis, Brazil, Thailand and mcm2 negara lg.hehehe..Lg bet klu bantal tu x penah dijemur kt pns atau sampulnya dicuci.hehehe.

Bantal bushuk ni merupakn peneman bg pemiliknya..sesetengah tu sapai xleh tido klu xde bantal bushuk dia. Tu yg ada sanggup bwk pegi ke mana2 pun klu bercuti.. Bukan pe kecian kt bantal tu tggl sorang2 kt umah..hehehe.

Biasanya dgn bantal ni gk korang pegi melombong..melombong apa??Apa lg klu bkn lobang idung korang..Korang gunakn ujung2 bantal tu men msk dlm idung..hehehe. Syok je rs.hehehe..

Aku tau satu lg menda yg korang besa buat ngan bantal bushuk ni..biasanya korang cium lama2 bantal tu. Bg sesetengah2 org mmg ckp eeeeeeiiiii..busukkkkkkk!!!!...kotorrrrr!!!...tp bg pemiliknya tersgt best..harummmmmm...aku tau la psl aku penah ada dl.

Mgkn sehingga arini masih ramai lg yg menyimpan bantal bushuk diorg..ada yg sapai kawin pun nk tido ngan bantal bushuk lg..ahahaha..yg tu aku x tau nk ckp apa lah.Tu bukan tabiat tu mmg dan buang tebiat dah tu..Mesti korang pun ada kisah ngan bantal bushuk kan..share lah sket kt comment...mgkn bg yg x penah ada tu bc je pastu try tgk abg atau kakak atau adik korang mesti ada punya. Try pinjam and ambik bau..hehehe.
Bantal br beli kt pasar mlm Semarak..heheh.. x lm jd bantal bushuk ni.

2 comments:

Nurul said...

sy pon ada! haha

ghost said...

aku tak penah ada bantal busyuk...hehe

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates