Friday, October 29, 2010

Ada apa dgn kentut - Part 1






Sape yg x penah kentut?? Jgn nk tipu lah klu korang x penah kentut. Cuma yg mmbezakan kentut ni adalah bau citarasanya serta bunyi iramanya..samada dangdut, pop rock, jazz semuanya terpulang kpd tuan punya kentut. Aku bkn nk cite psl menda kotor kt sini cuma skadar hiburan shj. Utk part 1ni kita tgk dl Klasifikasi Orang Berdasarkan kentut.Pastu part 2 kang kita tgk plak apa itu kentut..ahaha..terbalik plak.Sepatutnya introduction kentut dl kan..Tp korang layaaaannn je lah k.aku yg tulis bkn korang.

ORANG YANG TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut tp menyalahkan org len "Ko kentut eh??aku x kentut ye!!"

ORANG BODOH
Orang yang menahan kentutnya ber jam-jam

ORANG YANG BERWAWASAN TINGGI
Orang yang sedar bahawa kentut itu perlu dah sentiasa perlu kentut

ORANG SENGSARA
Orang yang nak kentut tp tak boleh kentut

ORANG MISTERI
Orang yang kalo kentut, org lain tak kan tahu punya..tiba-tiba ada bau semerbak.

ORANG GUGUP
Orang yang tiba tiba menahan kentut bila tiba saat kentut.

ORANG PEMALU
Orang yang kalo kentut tidak berbunyi dan berbau tp malu sendiri.

ORANG STRATEGI
Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak..pandai cover ni..kentut sambil ketawa..hahahaha.

ORANG SEMBELIT
Orang yang kentutnya kuar sikit-sikit je

ORANG SOMBONG
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri

ORANG RAMAH
Orang yang suka dan senang mencium kentut orang lain..x kesah lah berbau busuk ke x..layan je

ORANG TIDAK SUKA BERGAUL
Orang yang kentut sembunyi..dia akn g jauh2 untk melepaskn angin.

ORANG AKUATIK
Orang yang suka kentut di dalam air.

ORANG JUJUR
Orang yang ngaku kalo habis kentut..wei..aku kentut tau..ngaku tu..sape ada yg mcm ni.angkat tgn.

ORANG PINTAR
Orang yang boleh mengenal pasti siapa tuan punya kentut.hehehe..expert ni.

ORANG SIAL
Orang lain yang kentut tapi selalu dia yang disalahkan.

ORANG MUZIK
Orang yang kentutnya berirama muzik.Beralun-alun bunyinya.

ORANG INTERNET
Orang yang bunyi kentutnya seperti bunyi modem

ORANG BENGONG
Orang yang suka kentut kt muka org len.mmg bengong lah org ni.hehehe..jgn marah ye. Aku x ckp ye.
 













hahahaha...amcm??korang pilih lah mn satu yg mana kategori tu.nantikan sambungannya nanti.

image source: google image

6 comments:

aibaks said...

bai.. emak budak tu siap senyum kene kentut.. haha

Cik Su said...

haha..sonok baca entry nie..banyak golongan cik su nie..tapi tak leh btaw ar..rahsia

Nur Azila Ismail said...

hahah . byk rupanya kategori kentut ek :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

memang ada la orang dalam setiap kategori ni..

AdiaLuze said...

Kentut pun ada kategorikan...Ahaks..Lawak la plak..

SyAmSuL AnUaR said...

erm ketogery mane tah.. Hehehe...

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates