Monday, January 10, 2011

Aku di wilayah Celcom

Setelah 8 tahun bersama maxis kini aku telah melangkah ke wilayah Celcom. Dgn ini esok 11 January 2011 aku merupakan salah seorang pengguna talian blue..turut ku bwk bersama adalah wife yang tercinta kerana beliau adalah sub-line aku so automatik dia akan bersama diwilayah ini.

Lama juga br aku leh tukar ke ke celcom ni pasal nama aku kena blacklist dek maxis pasal broadband rupa-rupanya ada balance RM36.15 aku tk jelaskan lagi..padahal menda tu dah lama dah terminate. nak tak nak byr je lah pastu mintak release statement dr maxis utk mengatakan semua dah clear.

Ramai yg ckp celcom ni cas yg dikenakan lebih murah, tu yang nk cuba tu..biasanya bil aku + wife dalam average RM100 - RM 120. So tgk lah utk 1st month dlm wilayah celcom ni kena bp plak.Aku pilih plan Exe RM50. Kita tgk bil pertama aku nanti ok..korang plak mcm mana? dah msk wilayah celcom atau mmg dah dlm wilayah celcom sila lah bgtau feedback korang psl kelebihan celcom ni.

6 comments:

Anonymous said...

celcom..aku rs not bad lah..maxis aku mahal giler lah dia punya services

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

meksis..... guna prepaid....

kalu aku kol org... tp org tu x jawab... kene juga caj..... 0.39 sen.... apa buduh punya meksis... mau juga nak menukar ke selkom....

Hanis Azla said...

stkt ni masih setia dgn maxis lagi.. klu celcom lg best nnt inform2lah yer.. boleh juga bertukar kpd yg lebih baik..

ujee said...

digi le ok....kan?

Dara said...

aku pakai je mana-mana..janji leh kol.pasal duit aku byk...nak tau kenapa??meh leh check aku blk.

Usy@M^^ said...

kalu pki celcom ok lh..
tp pki broadband x bgs..(>_<)"

MaLaYsIa vs BrAzIl

MaLaYsIa vs JaPaN

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates