Monday, December 6, 2010

kmvsblogger & Blog Baru (2010) Pilihan



Pagi ni member aku, http://luvayoie.blogspot.com/ ada bg email kt aku...email beliau berbunyi "korang...masuk la contest nehhh...utk blog yg baru develop tahun ni...nti kite vote k...http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/ " ..ahahaha..aku pun pegi lah kt link tu..dan tarikh tamat penyertaan adalah pada hari rabu (8 disember) jam 3 petang. terima kasih..

Baru ni ada lawat blog Irine Nadia Marcell. mak aiiii..mantap btl blog dia..tgk lah org dia jg..nk compare blog aku ni..hahaha..tulis pun ntah apa-apa. Fisrt entri aku adalah pada 15/10/10 dgn tajuk semenjak...dua menjak..tiga menjak..aku pun tak tau ah apa yg aku tulis. Masih byk lagi menda yg perlu belajar.al-maklum lah masih meniarap lagi..blogger2 len dan berlari dah pun..byk experiance.


Tp aku nk try juga lah msk contest ni..tk menang pun tkpe asal orang tau blog aku exist kt dunia maya ni.hehehe

2 comments:

rafina mimi abdullah said...

selamat tengahari..semoga sukses dalam blog pilihan malaysia :)

Prince said...

awk..ni blog sy yg btol...blog yang awk follow ri tu sy x update dh..dah rosak..ni link baru..banyak info mnrik tntg laki n pmpn...serta doa2 seharian..lau awk minat jdila mbe sy ye...

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates