Friday, December 3, 2010

Kalaulah aku Superhero

Sekarang bukan main byk lagi cerita pasal Superhero ni, banyak Superhero baru yang telah lahir. Al-maklumlah teknologi semakin canggihkan ditambah plak sekarang ni dah jenis yang 2D punya lagi lah gempak kita tengok. Mcm real je kt depan mata. 

Klu lah aku aku jd Superhero aku teringin sgt buat ni.

a) Superman - 
Aku leh lah balik kampung hari-hari jumpa mak dan adik-adik aku. Pastu bwk wife and anak aku blk Penang.hehehe..
b) The Flash -
Kalau jenis ni, aku leh pegi kerja tanpa perlu naik kereta, guna minyak dan bayar tol. Jimat ooo..laju je.


c) Spiderman -
Ada kuasa Spiderman aku akan bukak kedai bisnes buaian hasil dari jaring-jaring yang keluar dr tgn aku. Confirm jd billionair ni. Tp aku kena buat research lah utk kuatkan tali tu agr tidak putus.


d) Robotcop
Yang ni dah nama pun COP kan, so akan ku tolong pihak polis menangani masalah rompakan dan senjata.


e) Transformer -
Klu Superhero Transformer aku pilih Bumble bee lah kot..Cantik siot..bwk bini pegi jalan-jalan ke..klu masuk Formula 1 pun confirm menang punya ni.



f) Iron-man
Rasanya aku akan jd tokey jual besi lah kalau jadi Iron-man ni..besi mahal apa sekarang ni. Takpun aku tlg wife gosok baju dah nama pun sama "iron" kalau translate dlm malay jd saterika pe.ahaha.

g) Wolverine -
Jadi Wolverine aku nk mintak keje jd pembantu Datuk Chef Wan..leh gak tolong potong-potong bawang, sayur and daging guna kuku besi tu.hehehe.
Itu kalau aku lah. Klu korang mcm mana plak? Kadang-kadang kita ni kena berimaginasi sikit..tp sikit je ok jgn lebih-lebih.Kang orang ingat giler plak..

3 comments:

No name said...

aku nak jadi, catwoman... hehehe.. boleh meow meow.. hahaha

Cik SHiNJU said...

Aku nak jadik Sailormoon Bro..
Xde tujuan pun,saje nak pkai skirt pendek pastu ikat rambut tocang..msti chumel..lalala :S

Aida Tamrim said...

Hmmmm...superhero yee...Kalo Professor xavier (Xmen) tu kira superhero ker? Aku nak gak rasa camne baca fikiran org... :P

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates