Monday, November 22, 2010

Siapa Maher Zain?

Maher Zain? Siapa lah Maher Zain tu..Aku tau psl Maher Zain ni pun psl member aku yg sedih-sedih ms Maher Zain nak dtg kt Malaysia, pastu tiket dia dah sold out..Sedih member tiket dah abis.Laku giler..tu aku tertanya-tanya sape lah mamat ni. 


Pastu time hari raya AidilAdha baru ni pun ada program psl Maher Zain ni kt TV9..kt ofis aku ni pun ofis mate aku duk pasal lagu dia yg famos tu InsyaAllah..leh tahan gk sedap rupanya suara dia. So hari ni aku try search sket kt google.


Yg lagu Thank You Allah aku cm penah dgr tp aku tk tau lah plak rupanya dia yg nyanyi..aku layan je.hehehe. Meh kita tgk sket siapa Maher Zain ni.

Bioadata Maher Zain
  • Name: Maher Zain
  • Age: 29 years old
  • Nationality: Swedish (of Lebanese origin)
  • Education: BA in Aeronautical Engineering
  • Previous Job: Music Producer
  • Album Name: Thank You Allah
  • Number of Tracks: 13
  • Release Date: 1st of November 2009
  • Record Label: Awakening Records
Menurut cite kt KOSMO, klu 3 tahun yang lalu, dia pernah terbuai dengan keseronokan duniawi. Pastu dia adalah antara pengunjung tegar pusat hiburan,suka meneguk minuman beralkohol serta menjadikan najis dadah. Itu yang dia cite dlm KOSMO. Semua dr keikhlasan hati dia mencerita serba sedikit tentang dirinya. 

Alhamdulillah sekurang-kurangnya dia kembali ke jalan yg benar..kita ni plak cmner ni.hehehe..



3 comments:

Anonymous said...

jln cni

Hairun Azmi said...

Maher Zain adalah satu contoh personaliti yang sangat baik di jadikan idola kepada semua orang..

Aida Tamrim said...

Blh la buat contoh si Maher Zain ni kan...Tapi, jangan la sampai fanatik sgt..Dia pun manusia biasa...kan,kan,kan :)

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates