Thursday, November 11, 2010

'Ayam' genit RM600

Fuh ayam genit tu..ingat ayam penyek ke..ayam goreng ke..rupa-rupanya ni ayam yang lain. Actually diaorang ni adalah merupakan gadis-gadis genit warga asing yang berlegar di kawasan tangga kedai dua tingkat berdekatan pasar awam yang turut menjadi tumpuan orang ramai membeli-belah di kawasan Bintulu Sabah Sarawak.

sumber google image
Area ni dulu merupakan pusat perniagaan tp tetiba je menyepi menyebabkan operasi maksiat ni semakin berleluasa. "Di sini ada 'servis' 24 jam," itulah servis yang akan diberikan kepada pelanggan.any time you all..

Mcm kat Chow kit di Kuala Lumpur jugak, aktiviti ni begitu galak bila waktu mlm dan bayaran yang dikenakan adalah antara RM50 hingga RM300 bergantung kepada 'servis' yang dikehendaki pelanggan. Bayaran paling mahal plak tu ada sapai RM600. Biasanya diorg suh pelanggan bayar dulu takut depa-depa tu lari selepas memuaskan nafsu. So pay first lah ye..hehehe.
sumber google image
Alasan gadis-gadis genit tu terjebak dgn aktiviti haram ni adalah kerana ni merupakan jalan pintas mengumpul duit dengan lebih cepat sebelum pulang ke kampung asal diorang. 

Pondan disitu pun terpaksa bersaing dengan pelacur-pelacur ni dgn menawarkan dgn harga yang jauh lebih murah.hehehe..takut bisnes lingkung tu pondan-pondan kena turunkan lagi harga..servis tu aku tak tau lah.
Apa nak jadilah skrg ni..memang dunia dah dekat kiamat. Tmpt maksiat begitu senang nak dpt. Diharapkan pihak berkuasa dpt mengambil tindakan bagi membersihkan kawasan ini.


7 comments:

amiey lee said...

hee lawakkk

Cik Nathrah said...

euwwww!! ape nk jadi la..

AiDa AzRyN said...

haish~ =_='

-gadiskaca- said...

huuuu...kalah i taw~~~

I'm farra.. said...

xde keje lain ker..

Qa said...

genitnye!!:p

|Silly-Willy-Sarah| said...

nk betulkan sikit bole x?
erm bintulu dkt sarawak bukan sabah
mekasihh~ :)

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates