Thursday, October 21, 2010

Punggung besar kerana seks

Btl ker  punggung seseorang gadis tu akn kelihatan besar jika dia penah melakukan hubungan seks??Sbnrnya tak..ramai yg beranggapan bl tgk je punggung seseorang tu mesti anggap mcm si dia dah penah bt menda tu..

Alkisah sbnrnya adalh ukuran punggung perempuan berubah setiap waktu disbbkan oleh penambahan lemak, kurang bersenam atau kehamilan..Cian gadis2 punggung besar klu korang duk beranggapan x elok..Skrg korang dah fhm knp ada di antr diorg ada punggung besar ye..Ni adalah informasi untk korang..

14 comments:

ken said...

estrogen? :)

Hazman said...

hmmmm.... kalau faktor genetik pun boleh jadi la rasanya.... ;-p

chocolate.aholic said...

menarik info nih! asma sllu kena perli ngn dak kelas cz part tu agk mnonjol...biar je,lastly x tahan asma jawab je.."daripada awak tuh xd bentuk badan cam papan"..hakhak kejam ke? so tjadi krna asma sllu makn ayam kew..hakhak

Manji said...

nah....that's why its compulsory to learn science than making own theory/assumption about something. Agree?

Fitrihadi.com said...

oh cenggitu..

suha Is me said...

ala..pendeknyaa..bg la panjang sket..hikss..

Wan Gerrard said...

kalau punggung besar daripada badan dia la kot baru nampak pelik sikit..kalau sama saiz ngan badan kira ok kot

keunggulan wanita said...

Apa aku kisah?lantak dialah punggung besar,nak buat macama mana kan?Tapi....laki-laki memang suka tgk pompuan punggung besar, betul tak?

bardbahtiar said...

betul keunggulan wanita....ekekeke..

Faiz Tapit said...

hahaha.... cubit sket

kiterkitikitu said...

entah ye? susah nak ckp. ginetik? seks? permakanan? ada jgk lelaki yg bujang tapi punggong besaU :))

Anonymous said...

nak teroka biar tanah besor

jersimalaysia said...

punggung jatuh la baru nk tau ada dara x..hehe.pepun follow u

iN Laa...~ said...

biasanyer orang akan anggap cam tuh la.. huhU~

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates