Friday, October 15, 2010

semenjak...dua menjak..tiga menjak..

So, this is my first entry for my first blog. Hi everybody...I'm new here...Maybe for introduction ni leh lah aku specify kan disini what is the main reason I stat interested with BLOGGER?? Setiap org mesti ada reason diorg kan dlm melakukan sesuatu tu. Bagi aku plak mmmmm...

 ----------------------------------------------
1. Maybe psl nuffnang kot..Sbb ada gk terbc kt KOSMO yg kita leh jana side income mggnkn blog dgn bantuan nuffnang. Actually byk gk iklan len yg leh jana side income ni cth cm Mangga, advertlets.com dan mcm2 lg lah kan. Korang mesti tau dr aku kan. Nk try gk kot2 leh jana side income kan.
 ----------------------------------------------
2. Kedua plak rsnya mcm tetiba je byk ms yg terluang plak skrg ni.hehehe. Nak tau knp??Biarlah rasia. Rsnya dah dkt hampir 2 bulan aku agk free ni. Mcm xde keje je ni.hehehe.

 ----------------------------------------------
3.  Rs teringin nk ada blog sendiri. Tgk cm member pejabat ada blog, x cite psl diri, cite je psl apa2 pun, mesti ada org bc. Sbg cnth Nasuha, tgk blog dia duh tulis psl diri dia..Yg ditulisnya plak mmg 100% lah psl diri sndiri. kadang2 pedas gk klu org mmbcnya. Wa mmg respect lu lah nasuha. Itu cnth terdekat lah, byk lg blog2 yg menarik.
 ----------------------------------------------
4. The fourth reason is I'm in Dilemma of KM..huhuhu..atau KM dlm dilema?? Actually I can categories  myself under KManiac. So aku rsnya kn blog ni adalah slh satu platform kita utk sharing. Bak kata org sharing is caring.

Tp knp nama blog aku ni KMvsBlogger???Aku pun x sure nk bg jwpn cmner. Klu korang nk tau KM tu apa, KM tu stand for Knowledge Management..Knowledge Mgt tu apa plak bang???huhuhu..Korang Google lah sendiri tgk definisi KM tu apa. Cm yg aku nk bgtau keje aku mmg ada relate ngan KM sbb aku ada Knowledge Mgt Executive. Nak tau keje aku cmner??Nk tau kn lah tnya tuan bdn sendiri ye..









0 comments:

Design by The Blogger Templates Karjat Resorts

Design by The Blogger Templates